Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

Κριτική: Το τέρας έρχεται



Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο βιβλίο είναι άξιο για πρώτο ποστ του μπλογκ μας. Είμαι η Book-Tailed Fox, το μπλογκ ήταν ιδέα της Rainbow Butterfly, η οποία μου σύστησε αυτό το βιβλίο, το οποίο τυχαίνει να είναι και το πρώτο που διαβάζω για το 2019 μετά από μια περίοδο που δεν είχα καμία όρεξη να δω βιβλίο μπροστά μου. Και σίγουρα μου άνοιξε την όρεξη.



Η αφορμή για να διαβάσω 'Το τέρας έρχεται' του Πάτρικ Νες ήταν μια πρόκληση στο youtube, το Contemporary-a-thon και αυτό άνηκε στην κατηγορία του σκοτεινού, συναισθηματικού και έντονου.

'Το τέρας έρχεται' μιλάει για την ιστορία ενός δεκατριάχρονου αγοριού, του Κόνορ, ο οποίος έχει ζήσει μία πολύ δύσκολη ζωή λόγω των χημειοθεραπειών που κάνει επί χρόνια η μητέρα του. Ένα τέρας που μοιάζει με δέντρο αρχίζει να επισκέπτεται τον Κόνορ, και να του λέει κάποιες ιστορίες των οποίων το νόημα είναι δύσκολο να καταλάβεις με την πρώτη. Και το τέρας ζητάει την τέταρτη ιστορία να την πει ο Κόνορ, την δικιά του ιστορία, την δικιά του αλήθεια που δεν έχει πει ποτέ, ούτε στον ίδιο του τον εαυτό.

Η αλήθεια είναι πως όταν διάβασα την περίληψη περίμενα ένα αρκετά παιδικό και κλισέ βιβλίο, όμως το στυλ του γραψίματος και η τροπή που παίρνουν τα συναισθήματα μου άλλαξαν αμέσως γνώμη.

Το βιβλίο θίγει σημαντικά ζητήματα τα οποία με έχουν απασχολήσει προσωπικά και εμένα πάρα πολύ, όπως το καλό και το κακό μέσα μας. Πότε μπορείς να χαρακτηριστείς πραγματικά καλός ή κακός;

Μερικές από τις αγαπημένες μου φράσεις του βιβλίου:

"Εσύ απλώς ήθελες να πάψει ο πόνος. Ο δικός σου πόνος. Να πάψει να σε απομονώνει. Είναι η πιο ανθρώπινη επιθυμία του κόσμου."

"Το μυαλό σου πιστεύει τα ψέματα της παρηγοριάς, ενώ την ίδια στιγμή ξέρει τις οδυνηρές αλήθειες που κάνουν τα ψέματα απαραίτητα. Και το μυαλό σου σε τιμωρεί που πιστεύεις και τα δύο."

Προτείνω ανεπιφύλακτα αυτό το βιβλίο σε όποιον επιθυμεί να διαβάσει κάτι σκοτεινό, ψυχολογικό και σύντομο. Περιέχει και εικονογράφηση που ταιριάζει απόλυτα στο κλίμα του.

Αυτά από μένα και μείνετε συντονισμένοι και για επόμενα άρθρα μας~~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου