Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Κριτική: Δικαίωμα στη ζωή


Είναι η πρώτη φορά που διάβασα βιβλίο του Jack Ketchum. Στην αρχή έψαχνα απλά ένα σχετικά μικρό βιβλίο, και όταν είδα ότι το πρότεινε ο Stephen King, από τους μεγαλύτερους συγγραφείς τρόμου και ο αγαπημένος μου, ήμουν σίγουρη ότι ήθελα να το διαβάσω και δε το μετάνιωσα.


Η Σάρα είναι μια γυναίκα που έμεινε έγγυος από τον εραστή της, τον οποίο αγαπάει πολύ. Εκείνος έχει ήδη όμως γυναίκα και παιδί. Η Σάρα αποφασίζει να κάνει έκτρωση χωρίς να το μάθει κανείς εκτός από τον εραστή της.

Όμως ξαφνικά βρίσκεται αιχμάλωτη δύο ανθρώπων που πέρα του ότι είναι ενάντια στις εκτρώσεις, επιθυμούν να πάρουν το παιδί της και να το έχουν σαν δικό τους εφόσον εκείνοι δεν μπορούν να κάνουν. Ο Ketchum περιγράφει τους εφιαλτικούς μήνες που πέρασε αιχμαλώτη η Σάρα, τα βασανιστήρια της με την κάθε επινόηση των απαγωγέων, την περίεργη όπως εξελίσσεται σχέση της μαζί τους.

Παραδέχομαι πως η περιγραφή ήταν υπέροχη, ταίριαζε υπέροχα σε βιβλίο τρόμου και σίγουρα θα ξαναδιαβάσω βιβλίο του (έχω ήδη ένα διαθέσιμο στα χέρια μου). Πιστεύω πως οι διαθέσεις, τα συναισθήματα και οι χαρακτήρες ήταν αρκετά αληθοφανή, πράγμα που σπάνια βλέπω τόσο έντονα σε βιβλία.

Το μόνο που με απογοήτευσε ήταν το τέλος. Δεν αποκαλύπτω αν ήταν ευχάριστω ή δυσσάρεστο, απλά ήταν πολύ απλό για εμένα, κάτι που θα μπορούσε να είχε γίνει οποιαδήποτε στιγμή από ένα σημείο και μετά.

Αν σας αρέσουν οι κριτικές μας, μείνετε συντονισμένοι για επόμενες~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου