Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Κριτική~ Ταμείο Express


Και μπαίνει το 2019 και βλέπω από την γλυκιά AllThingsEquilateral ότι τρέχει ένα readathon, συγκεκριμένα ο Contemporary-a-thon. Και κάθομαι εγώ με το μικρό μυαλό μου και σκέφτομαι ότι πριν λίγους μήνες ξεκίνησα να ανεβάζω βίντεο στο YouTube και λίγες μέρες πριν ξεκινήσει αυτό το blog έμαθα για αυτό το readathon. Και σκέφτηκα ότι ήταν ένα σημάδι, ένα σημάδι για να μοχθήσω περισσότερο.
Και να 'μαι εδώ, να έχω ολοκληρώσει κάποιο βιβλίο - το οποίο βλέπετε και στο τίτλο - και να γράφω την κριτικούλα μου.


Αρχικά το βιβλίο δεν το είχα ακούσει ποτέ μέχρι που η συγγραφέας επικοινώνησε μαζί μου μέσω Facebook. Κάποιους μήνες αργότερα το είχα στα χέρια μου. Και ανοίγω το βιβλίο και ξεκινάω να το διαβάζω και το τελειώνω σε μια μέρα και κυρίως.... δεν μου άρεσε.
Το Ταμείο Express είναι ένα βιβλίο που υπόσχεται κωμικοτραγικές ιστορίες μέσα σε ένα super market με ταμεία και πελάτες. Και μόνο αυτό δεν έκανε.
Το συγκεκριμένο βιβλίο προσφέρει πολλά διδάγματα και δεν λέω έχει κάποια ελάχιστα κωμικά στοιχεία και γεγονότα. Αλλά κυρίως εξιστορεί ανούσια γεγονότα που συμβαίνουν κάθε μέρα μπροστά μας. Τίποτα πρωτότυπο, τίποτα διαφορετικό το οποίο χρειάζεται να είσαι ταμίας για να το ξέρεις. Περίμενα να διασκεδάσω, να γελάσω και να μάθω κάτι περισσότερο για τις ταμίες το οποίο όμως δεν έλαβα από την συγγραφέα. Αν και το τελείωσα σε μια μέρα το έκανα μόνο και μόνο γιατί βιαζόμουν να τελειώσει και να πιάσω άλλο βιβλίο επειδή το βαριόμουν. Τέλος αν έπρεπε να το κρίνω γενικά νομίζω θα μου άρεσε περισσότερο λόγω των μηνυμάτων που περνάει η συγγραφέας, αλλά αυτό για το οποίο το προωθεί του δίνω ένα 2,5 αστέρια στα 5.
Σας το προτείνω για ένα βιβλίο με ωραία μηνύματα αλλά σε καμία περίπτωση για κωμικό.
Αυτά από εμένα. Μέχρι το επόμενο post να χαμογελάτε πολύ.
~ Rainbow Butterfly ~

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου