Δευτέρα 19 Απριλίου 2021

Bloodman by Robert Pobi

"We love the things that destroy us, because in that destruction we truly feel alive." ~ Robert Pobi, Bloodman

Ο Jake Cole επιστρέφει στο πατρικό του σπίτι μετά από 25 χρόνια. Αφορμή για αυτό είναι ο αυτοτραυματισμός του πατέρα του που τον οδηγεί στο νοσοκομείο.  Λαμβάνει ένα τηλέφωνο από τον σερίφη της περιοχής που ζητάει την βοήθεια του για να λύσει μια υπόθεση. Μια γυναίκα κι ένα παιδί βρίσκονται σε μια καμπίνα νεκροί, ενώ έχει αφαιρεθεί και το δέρμα τους. Ο Cole όμως δεν έρχεται πρώτη φορά αντιμέτωπος με αυτό το δολοφόνο. Ο ίδιος άνθρωπος έχει σκοτωσει την μητέρα του Cole και τώρα επανεμφανίζεται στην ζωή του. Ο Cole καλείται να τον βρει πρώτος πριν προλάβει να τον βρει ο δολοφόνος.

Είχα τελειώσει μόλις την Επίλεκτη των P. C. Cast και Kristin Cast και επειδή έχω διαβάσει πολλά sequels σειρών ένιωθα ότι θέλω να διαβάσω ένα standalone. Καθώς έψαχνα κάτι που να μου τραβάει την προσοχή έπεσα πάνω στο Bloodman. Θυμήθηκα να κάθεται στην βιβλιοθήκη του σπιτιού μου και επειδή τον τελευταίο καιρό νιώθω μια νοσταλγία το ξεκίνησα. Είχε μια δυνατή αρχή ενώ άρχισε να με κάνει να ανατριχιάζω πριν καν φτάσει στην μέση. Λάτρεψα το γεγονός ότι δεν ακολουθούμε τον αστυνομικό που είναι πρότυπο και ακολουθεί το κατά γράμμα τον νόμο. Βλέπουμε έναν αστυνομικό που μπορεί να καταλάβει τον τρόπο σκέψης των δολοφόνων, που έκανε ηρωίνη αλλά και λάθος επιλογές στην ζωή του. Παρόλα αυτά βλέπουμε ότι έχει καταφέρει να ξεφύγει από αυτό και να κάνει την δική του οικογένεια. Εκτός από την πλοκή, μου άρεσε ο τρόπος που μιλούσε για την διαφορετικότητα σε αυτό το βιβλίο ο συγγραφέας και για το είναι και το φαίνεσθαι.

Ενώ έψαχνα μια εικόνα για να βάλω σε αυτή την δημοσίευση -καθώς δεν έχω το δικό μου αντιγράφω του βιβλίου- ανακάλυψα ότι αυτό είναι το πρώτο βιβλίο που έχει γράψει ο συγγραφέας και κατά την γνώμη μου είναι πολύ δυνατό. Για αυτό το λόγο θελω να διαβάσω και άλλα βιβλία του.

Το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όλους γενικά αλλά κυρίως σε λάτρεις των αστυνομικών ή ψυχολογικων θρίλερ. Το βιβλίο για όποιον ενδιαφέρεται να το διαβάσει κυκλοφορεί στα ελληνικά από τις εκδόσεις Bell.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου